Honda CRF 1100 L DCT Musta, Moottoripyörä

Tuotekoodi: CRF1100LDCT24-MUSTA
22990,00 €
Varastossa
Kuvaus

Hondan super-suosittu Africa Twin uudistuu ja mallista tulee entistä kilpailukykyisempi.
Pyörässä on edelleen kapea ja kevyt runko sekä alumiininen CRF-tyyppinen takaswingi, tuoden pitoa ja keveyttä uuteen Africa Twiniin.

Pyörän ajohallintayksikkö mittaa kiihtyvyyksiä kuudella 6 eri akselilla, mahdollistaen eri ajo-ohjelmien valinnan, sutimisen eston, kaarre-ABS:n, takapään nousun eston ja DCT- mallissa vaihteiston toiminnan muokkaamista kuljettajalleen sopivaksi. Elektronisen kokonaisuuden keskiössä on 6,5 tuuman TFT-kosketusnäyttö, jossa Apple Carplay valmius sekä kytkentämahdollisuus Bluetooth-laitteille. Led-ajovaloissa on päiväajovalotoiminto. Africa Twin DCT -mallissa on vakionopeudensäädin vakiona sekä hätäjarrutuksesta aktivoituvat valot.

Africa Twin on saanut 7% lisää vääntöä, joka tuo lisää vääntöä ala- sekä keskialueelle. Vakiovarusteena Tubeless-vanteet. Istuinten materiaaleja on päivitetty mukavampaan suuntaan. Africa Twinissä on 5 eri asentoon säädettävä tuulilasi, antaen parempaa suojaa kuljettajalle.

5 asentoinen säädettävä tuulilasi
6.5 tuumainen TFT informaatio -mittaristo
Tubeless-vanteet
7% lisää vääntöä ala- sekä keskialueelle
Led ajovalot, päiväajovaloilla, vakionopeudensäädin vakiona sekä villkujen automaattipalautus
Uudelleen muotoiltu pakoputkisto, tuoden mukanaan vielä muhkeammat ja AfricaTwiniin sopivammat äänet
DCT-vaihteiston mukauttaminen hitaille nopeuksille (alle 10 km/h)
Moottori
Moottorin koko on 1084 cc ja se tuottaa 75 KW / 7500 rpm tehoa, sekä 112 Nm / 5550 rpm vääntöä.

Hondan motocross-malleista tuttu UNICAM venttiilikoneisto on sekä kevyt että kestävä.

Teho on pysynyt ennallaan mutta vääntö noussut 105 Nm:sta 112 Nm:iin. Puristussuhteen nosto 10.1:1:stä 10.5:1:een sekä muutokset venttiilien ajoituksessa, imuaukoissa ja ECU-asetuksissa ovat olleet keskiössä väännön nousun mahdollistamisessa. Uusittu pakoputkisto tuo muhkeiden äänien lisäksi myös oman lisänsä väännön kasvamiseen.

Moottorin ja rungon elektroniikka
Keskusyksikön luistonestotasot ovat aikaisempaa paremmin off-road käyttöön sovitettuja.
Uusi 3 asentoinen keulimisen esto.
OFF ROAD -asetuksen lisäksi esiasetuksina ovat TOUR, URBAN ja GRAVEL.
Uutuutena on nyt 2 (aikaisemmin 1) kuljettajan säädettävissä olevaa moottorinohjauksen esiasetuspaikkaa.
Africa Twiniin lanseerattu sähköinen kaasu toimii nyt yhteistyössä uutena järjestelmänä olevan ajonhallintayksikön (IMU) kanssa. Tuloksena on selvästi aikaisempaa tarkempi moottorijarrutuksen ja moottoritehon säätö. Se myös mahdollistaa 3 asentoisen kaulimisen esto järjestelmän.

Moottorinohjausjärjestelmässä on neljä (4) esiatetusta, kuten aikaisemminkin. Uutta on, että nyt kuljettajan säädettävissä olevia esiasetuspaikkoja on 2 kpl, kun aikaisemmin niitä oli vain yksi. Riippumatta valitusta esiasetuksesta, pystyy kuljettaja silti helposti muuttaamaan luistoneston, keulimisen eston, sekä DCT-mallissa S vaihto-ohjelman säätöjä. Muiden asetusten pysyessä ennallaan.